https://inducom.gr/ypostoirixi-kai-exipiretisi/faq/asyrmatos-exoplismos/plirofories-schetika-me-ton-exoplismo-den-emfanizontai-sto-mxview/
17:33 22.10.2020
 

+49 511 807 259-0, gr.sales@ipc2u.com
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα προϊόντα
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Εγγραφή / Σύνδεση
Σύνδεση
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:


Ξεχάσατε τον κωδικό σας; Φόρμα εγγραφής
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
E-mail:
Για να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης, καταχωρίστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε κατά την εγγραφή. Μια επιστολή με περισσότερες οδηγίες θα σταλεί στο e-mail σας.
Καλάθι
Τιμή κατόπιν αιτήματος

Γιατί οι πληροφορίες σχετικά με τον εξοπλισμό δεν εμφανίζονται στο MXview;

Για να εμφανίσετε τον εξοπλισμό στην προβολή του MXview, πρέπει να ενεργοποιήσετε το SNMP στις συσκευές, καθώς ενδέχεται να απενεργοποιείται από την προεπιλογή.

Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ανοίξετε το μενού SNMP Agent και να ορίσετε την τιμή του SNMP Agent σε Enable.

Why does the information about the equipment is not displayed in MXview?
https://inducom.gr/ypostoirixi-kai-exipiretisi/faq/asyrmatos-exoplismos/plirofories-schetika-me-ton-exoplismo-den-emfanizontai-sto-mxview/
17:33 22.10.2020