https://inducom.gr/ypostoirixi-kai-exipiretisi/ypiresia-rma/
13:10 21.11.2024
 

+49 511 807 259-0, gr.sales@ipc2u.com
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα προϊόντα
Τιμή κατόπιν αιτήματος
Εγγραφή / Σύνδεση
Σύνδεση
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:


Ξεχάσατε τον κωδικό σας; Φόρμα εγγραφής
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
E-mail:
Για να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης, καταχωρίστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δώσατε κατά την εγγραφή. Μια επιστολή με περισσότερες οδηγίες θα σταλεί στο e-mail σας.
Καλάθι
Τιμή κατόπιν αιτήματος

Υπηρεσία RMA

Η IPC2U είναι εξουσιοδοτημένη ως εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών MARC - MOXA.

MARC MOXA

Το κέντρο εξυπηρέτησης IPC2U παρέχει την υποστήριξη του εξοπλισμού που κατασκευάζεται ή διανέμεται από εμάς όσο στα πλαίσια τόσο και μετά την λήξη της εγγύησης.

Η εγγύηση για σχεδόν όλα τα προϊόντα MOXA ισχύει για 5 χρόνια (με εξαίρεση ορισμένες κάμερες, υπολογιστές, απομακρυσμένα συστήματα εισόδου/εξόδου και εξαρτήματα). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα του προϊόντος.

Το προϊόν σας δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν;

Εάν το σύστημα που αγοράσατε από την IPC2U δεν λειτουργεί με πιστοποιημένο τρόπο, θα σας βοηθήσουμε στην επισκευή του ή να το αλλάξουμε το συντομότερο δυνατόν. Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη πριν την αποστολή του προϊόντος.

Προχωρήστε με παρακάτω τρόπο:

  1. Ετοιμάστε τα ακόλουθα στοιχεία για να βοηθήσετε το τμήμα RMA να σας εξυπηρετήσει γρήγορα: τον αριθμό του τιμολογίου και την περιγραφή της δυσλειτουργίας.
  2. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail:gr.sales@ipc2u.com
  3. Το τμήμα RMA θα σας ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες ανάλογα με την περίπτωσή σας και θα προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημα μαζί με εσάς ή τον τεχνικό σας στο τηλέφωνο.
  4. Σε περίπτωση που το πρόβλημά σας δεν μπορεί να λυθεί τηλεφωνικά:

    Επιστρέψτε τη συσκευή στην αρχική της συσκευασία πίσω σε εμάς και φροντίστε να επισυνάψετε την συμπληρωμένη φόρμα RMA με τα ακόλουθα στοιχεία (οι αποστολές με ανεπαρκά στοιχεία δεν θα γίνονται αποδεκτές):

    • Αριθμός τιμολογίου / παράδοσης
    • Περιγραφή της βλάβης
    • Επικοινωνία (Συμπληρώστε όλα τα πεδία στη φόρμα επικοινωνίας)
  5. Εάν το προϊόν είναι εντός της εγγύησης και η βλάβη καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης, θα επισκευάσουμε τη συσκευή δωρεάν και θα σας την αποστείλουμε πίσω
  6. Εάν η εγγύηση έχει ήδη λήξει, θα σας ενημερώσουμε πρώτα για την εκτίμηση του κόστους επισκευής και θα ρυθμίσουμε την περαιτέρω διαδικασία μαζί σας.
  7. Εάν αποδεχτείτε την προσφορά, θα επισκευάσουμε τη συσκευή και θα την επιστρέψουμε πίσω σε εσάς.
https://inducom.gr/ypostoirixi-kai-exipiretisi/ypiresia-rma/
13:10 21.11.2024